Mentorral segítik a munkahelyi beilleszkedést
2019. 01. 01.A sikeres állásinterjú, a bértárgyalás és a munkaszerződés aláírása után sokan legszívesebben hátradőlnének a karosszékben. Ám az új kollégáknak újabb nehéz időszak kezdődik, a beilleszkedés. Kidolgozott HR kultúrájú cégek nem dobják rögtön mentőöv nélkül mélyvízbe az újakat, hanem orientációs programokon segítik őket. A Fundamenta Lakáskassza Zrt-nél például a HR-terület által készített beilleszkedési tervvel fogadják az újonnan érkezőket. A gördülékeny alkalmazkodást elősegítő orientációs program részeként a HR egy munkatársa beilleszkedési kézikönyvet ad az új munkatársnak. "Az anyag a társaság szervezeti felépítésére, a betöltött munkakörre, a vállalat értékrendjére, szokásaira és a munkaviszonyra vonatkozó információkat tartalmazza" - mondta el a cégorientáció kapcsán Kazár Natália személyügyi vezető. Mentor tanítja be a munkakört Az ezt követő alapképzés keretében a cég termékeire, szolgáltatásaira, piaci helyzetére vonatkozó fontosabb információkat sajátíthatják el az újak. "Az
